Sklep online

Sklep online : Zamawiaj 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu! Bezpośrednia dostawa na podany przez Ciebie adres!

REKLAMA

nowebanerypl Image Banner 750 x 100 Action - Promotion 728x90

Ciasto jogurtowe z truskawkami i kruszonką

Jak wyślesz samego faceta po zakupy na rynek,to więcej niż pewne będzie to, że kupi wszystkiego dużo za dużo. No i tak właśnie zrobił z truskawkami, bo czemu by nie wziąć ich aż 2 kg.
Po zjedzeniu (oczywiście przeze mnie czyt. fanatyczki truskawek) ponad 1,5 kg (więcej już nie dałam rady), wpadłam na genialny pomysł, aby upiec ciasto. Jakżeby inaczej przecież główka pracuje, internet również więc wynalazłam genialny i prosty przepis na „Ciasto jogurtowe z truskawkami i kruszonką”. A oto przepis
SKŁADNIKI:
2 szklanki mąki pszennej
2 łyżeczki proszku do pieczenia
2 jajka
1 szklanka drobnego cukru (ja dodałam normalnego)
1 łyżka cukru waniliowego
50 g roztopionego masła
1 szklanka jogurtu naturalnego
350 g truskawek
cukier puder
KRUSZONKA
100 g mąki
70 g masła
4 łyżki cukru
PRZYGOTOWANIE:
Przygotuj kruszonkę: do miski wsypać mąkę, drobno posiekane masło, cukier. Wszystkie składniki połączyć ze sobą, uformować kulę i włożyć do zamrażalki.
Piekarnik nagrzać do 180 °C.
Przygotuj ciasto: mąkę połączyć z proszkiem do pieczenia. W drugiej misce ubić jajka z cukrem i cukrem waniliowym na puszystą masę. Dodać jogurt, roztopione masło oraz mąkę z proszkiem do pieczenia.Krótko zmiksować do momentu połączenia się składników. Formę wyłożyć papierem do pieczenia, na to wylać ciasto a na wierzchu ułożyć pokrojone truskawki. Posypać kruszonką.
Tak przygotowane ciasto wstawić do nagrzanego piekarnika i piec około 45-50 min, do momentu aż ciasto wyrośnie, a wierzch się zrumieni. Wyjąć z piekarnika, ostudzić i posypać cukrem pudrem. SMACZNEGO 
Jeżeli któraś z Was wypróbowała przepis, to miło mi będzie jeżeli w komentarzach napiszecie swoje opinie. 🙂

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Imię dla dziecka-konkursik

Bal jesienny-RATUNKU!!!

Oooooo i znów choroba