Sklep online

Sklep online : Zamawiaj 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu! Bezpośrednia dostawa na podany przez Ciebie adres!

REKLAMA

nowebanerypl Image Banner 750 x 100 Action - Promotion 728x90

Z polecenia

Czy często robicie zakupy przez internet? Bo ja od jakiegoś czasu zrezygnowałam z latania po sklepach i przerzuciłam się na zakupy w sieci. Tak, to stało się jakby moim udogodnieniem, nie muszę biegać od sklepu do sklepu i szukać ciucha, który wpadnie mi w oko, nie muszę biegać do przymierzalni ze stertą ubrań i pocić się przy ich zakładaniu. Teraz spokojnie siadam przed laptopem i przeglądam swoje ulubione internetowe sklepy z odzieżą i wyszukuję różne perełki, które spokojnie zamawiam (bez pośpiechu i stania w kolejce przed kasą ), potem czekam na Pana Kuriera i po kilku dniach mam paczuszkę w domu. Ale przechodząc do sedna, przy okazji dostałam informację ( a, że mam tą bardzo zaszczytną funkcję bycia Ekspertką Streetcom ) o możliwości polecania serwisu pod nazwą Refunder. Zapytacie pewnie co to za serwis? Więc wyjaśnię Wam w kilku zdaniach co to i na czym to polega :)
Przede wszystkim jest to strona z której rozpoczynacie swoje zakupy w internecie. Logując się do konta na Refunder.pl i przechodząc dalej do sklepów internetowych, zyskujecie zwrot pieniędzy za zakupy zrobione w tych sklepach, które z nim współpracują . Po rejestracji pobierzcie wtyczkę, która jest ułatwieniem, bo nie trzeba za każdym razem wchodzić na ich stronę, informacja sama będzie się wtedy pojawiała na monitorach Waszych komputerów.
Aby zyskać zwrot za zakupy musicie tylko się
zarejestrować. Założenie konta jest darmowe a poza tym dostajecie zwroty pieniędzy przy każdych zakupach.
Swoje zwroty zbieracie w Refunder i w każdym momencie możecie na swoim koncie zobaczyć ich status. Zebrane pieniądze można przelać na swoje konto bankowe, jak tylko uzbiera się co najmniej 45 zł.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Imię dla dziecka-konkursik

Bal jesienny-RATUNKU!!!

Oooooo i znów choroba