Sklep online

Sklep online : Zamawiaj 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu! Bezpośrednia dostawa na podany przez Ciebie adres!

REKLAMA

nowebanerypl Image Banner 750 x 100 Action - Promotion 728x90

Praca a Biura Pośrednictwa Pracy

W dzisiejszych czasach jest ciężko znaleźc jakąś pracę,a pewne instytucje na tym bazują,mam na myśli Biura Pośrednictwa Pracy.Dlaczego?
Sama mam niezbyt miłe doświadczenia z tego typu instytucjami.
Od dłuższego czasu nie mogłam znaleźc pracy.Wiadomo,duże bezrobocie,a dodatkowym minusem są dzieci oraz wiek.Coraz więcej firm zatrudnia panie na tzw.przed emeryturze czy rencie,bo wiadomo,że zmniejszone są koszta utrzymania takiego pracownika.
Więc ja postanowiłam skorzystac z tzw.Biura Pośrednictwa Pracy.No i co się okazało!
Pracę dostałam,ale za jaką stawkę,aż szkoda mówic.Nie dośc,że za 6 zł brutto(co się okazało,że z tych 6 zł,to na rękę miałam 4zł.SZOK).To jeszcze nie chodziłam do pracy codziennie,tylko wtedy gdy potrzebował tego pracodawca.Czyli jak się można domyślic 2 lub 3 razy w tygodniu(świętem był przepracowany cały tydzień)No więc gdy otrzymałam swoją pensję to nie wiedziałam co z nią zrobic(kwota była wręcz zabójcza).
Oczywiście takowe Biuro potrąca sobie "prowizję"za wysłanie "swojego pracownika"do pracy,dodatkowo pobiera opłatę za odzież,którą się od nich dostaje.Umowa to nic innego jak zlecenie.Oprócz tego,jeżeli nie zgłosi się dwa dni wcześniej(a takie niespodziewane sytuacje,również mają miejsce)braku przyjścia do pracy,to płaci się tzw.karę w kwocie 100zł.Zdziwione?Ja tak,bo nie zawsze wiemy,że coś może wcześniej wypaśc niespodziewanego.W moim przypadku była to choroba dziecka.Aha,najciekawsze to to,że nie mogłam brac zwolnienia na dziecko,ponieważ Biuro tego nie uznaje(można tylko dostarczyc zaświadczenie od lekarza,że ma się chore dziecko i nie będzie możliwe przyjście do pracy),no i te dni na niby "chorobowym"są bezpłatne.
Jaki z tego morał?A no taki,że nigdy więcej szukania pracy przez te Biura!!!
Dalej jestem bez pracy i zastanawiam się czy nie starac się o dofinansowanie z pośredniaka na rozpoczęcie własnej działalności,bo jak tak dalej będzie,to niedługo zostanę bez niczego,a życie niestety kosztuje i to bardzo drogo.
Jeżeli wy macie pozytywne opinie na temat Biur Pośrednictwa,to piszcie.
Może ja jestem tylko nie zadowolona z formy takiego zatrudniania.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Imię dla dziecka-konkursik

Bal jesienny-RATUNKU!!!

Oooooo i znów choroba