Sklep online

Sklep online : Zamawiaj 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu! Bezpośrednia dostawa na podany przez Ciebie adres!

REKLAMA

nowebanerypl Image Banner 750 x 100 Action - Promotion 728x90

Bal jesienny-RATUNKU!!!

Już za kilka dni w przedszkolu mojego syna odbędzie się bal o tematyce
jesiennej.Zadaniem nas rodziców jest przygotowanie stroju dla swojej pociechy.Ma to byc jesienno-ekologiczny strój.Ja jak na złośc mam jedną wielką pustkę w głowie,a właściwie to czarną dziurę,bo nie mam kompletnie pomysłu z czego,jak ten ciuszek wykonac.A na dodatek mój szkrab(notabene)maniak SPAJDERMENA cały czas truje mi,że jego przebranie ma byc właśnie takie jakie nosi jego bohater.
I masz tu babo placek,bo jak wyprodukowac ekologicznego jesiennego
Spajdermena????

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Imię dla dziecka-konkursik

Oooooo i znów choroba