Sklep online

Sklep online : Zamawiaj 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu! Bezpośrednia dostawa na podany przez Ciebie adres!

REKLAMA

nowebanerypl Image Banner 750 x 100 Action - Promotion 728x90

Kobiety z Wenus,mężczyźni z Marsa

Dziś gdy rano po przebudzeniu zobaczyłam jak mój facet już znów siedzi przy laptopie i gra,doszłam do wniosku,że My kobiety mamy naprawdę ciężkie życie.Bo zamiast siąśc przy stole wspólnie z rodziną do niedzielnego śniadania/jak to było zawsze w moim rodzinnym domu/,to ja musiałam wszystkim sama przygotowac posiłek,a mój ukochany wlepiony w monitor tylko podziękował,nie patrząc nawet co będzie jadł/równie dobrze mogłam mu podac trepa na tacy i też by tego nie zauważył/
Po tak "wspaniałym" poranku doszłam do wniosku,że twierdzenie iż "faceci są z Marsa,a My z Wenus"jest jednak szczerą prawdą.

  • Jak poznac faceta dokładnie?

 Facet jest stworzeniem zdecydowanie mniej skomplikowanym do rozszyfrowania niż kobieta,bo jej wystarczy, by poznała dobrze jednego mężczyznę, żeby zrozumieć wszystkich. Mężczyzna może poznać wszystkie kobiety i nie zrozumie żadnej.

  • Lepiej mu nie doradzaj:
Facet wie, że nieszczęśliwą będzie kobieta, która po dobroci próbuje wyperswadować mu własne zdanie,bo dopóki sam nie sparzy się na własnym błędzie, do upadłego będzie bronił swojego zdania.

  • Patrz mu w oczka:
Facet musi nieustannie stać na straży swego terytorium i walczyć o kobietę. Niestety arsenał jego środków do flirtu jest dość ubogi. Ogranicza się do wciągnięcia brzucha, wyprostowania sylwetki  i napięcia mięśni. Czasem zdarzy mu się,że lekko rozstawi nogi,bo myśli,że wtedy jest bardziej męski Najwięcej jednak powiedzą  jego oczy – jest mistrzem w posyłaniu tak zwanego „maślanego” spojrzenia.

  • Zrozum go:

Oto  podręczny słownik zwrotów często używanych przez facetów, wraz z prawdziwym znaczeniem  tych słów:
Ładna sukienka – Ładny biust
Kocham cię – Pokochajmy się teraz
To interesujące – Jeszcze o tym gadasz?
Słyszałem – Nie mam pojęcia, co mówiłaś
Świetnie w tym wyglądasz – Jeszcze jedna przymiarka czegokolwiek i umrę z głodu
Pomóc ci z obiadem? – Gdzie, do cholery, jest ten obiad?
Wezwij karetkę, chyba umieram! – Skaleczyłem się w palec.

Jeżeli,któraś z Was ma faceta z Wenus,to jej zazdroszczę,bo na pewno rozumiecie się bez słów.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Imię dla dziecka-konkursik

Bal jesienny-RATUNKU!!!

Oooooo i znów choroba