Sklep online

Sklep online : Zamawiaj 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu! Bezpośrednia dostawa na podany przez Ciebie adres!

REKLAMA

nowebanerypl Image Banner 750 x 100 Action - Promotion 728x90

Pierś z kurczaka w cieście naleśnikowym

Jak to zawsze bywa podczas wymyślania codziennie co by tu ugotowac na obiad ,moja pomysłowosc nagle zawiodła.Każdy z domowników chce coś innego,i bądź wtedy mądrym i kreatywnym,aby zadowolic każdego.
Ja postanowiłam,że wymyślę,coś i dla dzieci,które uwielbiają naleśniki i dla męża,który jest miłośnikiem mięsa pod każdą postacią.A oto przepis:

Składniki/dla 4 osób/:
  • podwójna pierś z kurczaka
  • sól
  • pieprz
  • przyprawa do kurczaka po staropolsku
  • mleko
  • mąka
  • jajko
  • curry
  • olej lub smalec
Pierś z kurczaka dzielimy na kotlety/można delikatnie je rozbic,ale nie koniecznie/solimy,pieprzymy,doprawiamy przyprawą staropolską i odstawiamy na 15 min,w między czasie przygotowujemy ciasto tak jak na naleśniki,tylko z tą różnicą aby było bardziej gęste dodajemy więcej mąki,oraz aby nie było zbyt mdłe doprawiamy pieprzem,solą/nie za dużo,bo wcześniej soliliśmy kurczaka/oraz curry.Kurczaka wkładamy do ciasta i obtaczamy,aby był cały nim pokryty.Rozgrzewamy patelnię,wlewamy olej bądź dodajemy smalec i kładziemy mięso na rozgrzany tłuszcz.Smażymy z obu stron,aż do zrumienienia.

Możecie tak przygotowane mięso podawac z czym chcecie.Ja podałam z ziemniakami oraz z surówką z kiszonej kapusty.
Domownicy byli zachwyceni,a ja na pewno wprowadzę to danie do mojej "karty dań" ;-)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Imię dla dziecka-konkursik

Bal jesienny-RATUNKU!!!

Oooooo i znów choroba