Sklep online

Sklep online : Zamawiaj 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu! Bezpośrednia dostawa na podany przez Ciebie adres!

REKLAMA

nowebanerypl Image Banner 750 x 100 Action - Promotion 728x90

Ogórkowa dla leniwych

Dziś powiem Wam jak zrobic szybko zupę dla leniuchów,pomysł pochodzi od mojego męża,a ja teraz z zapałem ją robię, za częstą namową moich dzieci,które bardzo polubiły jak to mówią "ogórkową inaczej"

Składniki:

  • mięso(w/g waszego uznania)-tak ok. 40 dkg
  • włoszczyzna
  • ziemniaki
  • ogórki kiszone
  • sól
  • pieprz
  • czosnek
  • liśc laurowy
  • śmietana
  • natka pietruszki
  • grzanki
Wykonanie:

Mięso,czosnek,liśc laurowy wrzucamy do wody gotujemy ok 15 min.Po tym czasie dodajemy włoszczyznę (nie kroimy drobno jak przy zwykłej ogórkowej)grupo pokrojoną.Gdy włoszczyzna będzie na wpół miękka dodajemy grubo pokrojone ziemniaki i gotujemy wszystko razem do miękkości.Po tym czasie doprawiamy wszystko do smaku i wrzucamy pokrojone w grube plastry ogórki(nie musicie ich obierac).gotujemy jeszcze z 5 min.Po tym czasie zdejmujemy garnek z ognia i miksujemy całą zupę blenderem(powinien powstac Wam taki krem).Nakładacie zupę na talerze,dodajecie śmietanę,posiekaną natkę pietruszki i grzanki.
Ja osobiście robię przeważnie grzanki z chleba.
Kroję chleb na małe kwadraty wrzucam go na rozgrzany olej z posiekanym drobno czosnkiem i zrumieniam na patelni.
Mój synek wręcz uwielbia tą zupę,zawsze się pyta kiedy będzie jadł zupkę z chlebkiem.
Myślę,że i Wam może zasmakowac.SMACZNEGO ;)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Imię dla dziecka-konkursik

Bal jesienny-RATUNKU!!!

Oooooo i znów choroba