Sklep online

Sklep online : Zamawiaj 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu! Bezpośrednia dostawa na podany przez Ciebie adres!

REKLAMA

nowebanerypl Image Banner 750 x 100 Action - Promotion 728x90

Ciągle chory

To już drugi tydzień jak moje dziecko jest chore.Łyka już drugi antybiotyk i dalej bez zmian.
Właśnie zaraz wybieram się do lekarza na wizytę kontrolną ale obawiam się,że znów będzie miał przepisany kolejny antybiotyk,a to może bardziej go osłabic.
szkoda,że nie mam już w rodzinie takiej osoby,która potrafi stawiac bańki,bo to na pewno dużo by
pomogło.
No cóż zobaczę co powie lekarz dzisiaj i jakie leczenie będzie najlepsze.

Komentarze

  1. No i tak jak myślałam!!! Znów antybiotyk(to już trzeci z kolei),a na dodatek inhalacje i w piątek kontrola.
    Zobaczymy jak się to zakończy(mam nadzieję,że już poprzestaniemy na tych lekarstwach)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ha,Ha,Ha to jakiś żart,po kontrolnej wizycie okazało się ,że mój syn będzie brał kolejny antybiotyk ja już nie wytrzymam!!!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Imię dla dziecka-konkursik

Bal jesienny-RATUNKU!!!

Oooooo i znów choroba